Umie.Artoqiemie: wuuu banyaknye hamper

08 September 2014

wuuu banyaknye hamper

Shalom, masyarakat!
Semalam aku dengan roomate-roomate aku menapak dari kolej pasir salak , ke majlis penutupan FESKO(FESTIVAL KOLEJ). Dia buat penutupan pasal "fight 4 Gaza", ramai jugak yang pergi.
Aku time tu dah terangguk-angguk dah sebab penat dekat Tempatan Fest 8.0 tak habis lagi.


Sementara tunggu penyampaian, minum air soya dengan roti ikan bilis. Sedihkan makan malam aku?


Yang sebelah kiri tu hamper naib johan, yang sebelah kanan + trophy tu aku menang johan beregu. Semalam bawak hamper gi kolej guna kereta hahaha. Konon macam berat sangatla ye?


Nampak tak senyuman kegembiraan tu? hahahhaha. Tido dengan trophy aku semalam. Terima kasih kawan-kawan yang sapot aku untuk main, especially roomate & coursemate aku.

Pengajarannya disini, masukla apa-apa competition pun, menang tak menang itu belakang punya cerita. Bapakgadesh haha.


8 comments:

OKje said...

Tahniah.....see menang sudah! Tak dia sia masuk competition

Unknown said...

Congratulations Umie!

sumysya said...

singgah sini...meh la jenguk http://sumysya.blogspot.com

nuyui a.k.a miss YUI said...

amboi muka ada happy..ekekeke.

Ismi Ana said...

Banyaknye adiah. Jangan lupa mi-mi tu share tau. Ahaks!

nad said...

congrats

lynndamya said...

Salam, wahhh mmg gembira sakan lah kalau menang punya banyak hamper sekaligus camni, congratez! haha :D

Puan Kutu said...

mmg teserlah muka happy tu..tahniah ya sbb dpt byk hamper.haha