Umie.Artoqiemie: Sepetang bersama coursemate

10 September 2014

Sepetang bersama coursemate

Shalom masyarakat! Ada baik harini? :) semalam rasa budak uitm sejati pulak pergi billions naik bas uitm hahaha. Sauna sangat. 


Kaka makan telur setengah masak. Aku tak boleh terima natang tu. Cair-cair.. Ya Allah.. Errrkkk. 


Dari kiri : kaka (orang perak), umie (aku la gila) & pidot (orang bangi) 

 
Haaaa yang hujung skali belah kanan tu taukey chupa chups hahaha. Kak ty! Sini lah tempat budak-budak uitm perak menunggu bas chuolss. Sedih tapi hakikatnya ni lah yang berlaku haha. 


Semalam ade kelas islamic art in malay world bersama cikwa yang nak pergi haji.. Ramai gila yang datang sampai tak cukup kelas. 


"Free hugs" sedap kalo hugs cikwa lama-lama ni. Lepas haji ,cikwa sambung PhD dekat universiti malaya. Dia sangat legend bab-bab sejarah kesenian melayu. 

Apa-apa pun cikwa, kalau cikwa baca blog saya, mohon ampun ye banyak buat bising dalam kelas, maaf sebab banyak tangkap gambar candid yang entah apa-apa haha. I love u cikwa ! Mohon doakan saya dekan sem ni. 

3 comments:

Kakzakie said...

Selamat menunaikan ibadah haji buat CikWa. Moga mendapat haji yg mambrur.

Ismi Ana said...

Eh? Menunggu di situ? Takde tempat di sediakan? UiTM mane ni?

Umie Artoqiemie said...

ismi ana : sedihkan? Haha uitm si perak