Umie.Artoqiemie: Hari yang sangat productive

02 September 2014

Hari yang sangat productive

Shalom masyarakat! Apa khabar harini? Stress betul dengan minggu depan sebenarnya, banyak pulak yang bertindih tarikh. 

Kursus kepimpinan, tempatan festival & pertandingan pingpong. Aduhhhh, aku nak pilih yang mana ni? Serabut nau mikio.


Pagi tadi makan , kueytiau + maggi goreng + tempe + telur + air zappel. Ce teka brapa? Aku dapat dengan harga rm3 je.. Jimat kan?? Hehe.. 


Tadi sempat amik gambar dengan retis kite ni.. Encik bunny. Contact lens lawa nak pi mano tuuu? Kihkih... 


Sebenarnya kelas petang memang hambar, budak-budak ramai tak balik lagi. Semua kephishangan. Nasib baik lecturer buat kelas sampai pukul 4:30pm, habis kelas awal pun , hujan nak balik guano? 


Rindu aku tak? Hahahaha.. Doakanlah aku buat pilihan yang betul minggu depan ni, adoi~ 

9 comments:

Nadirah Mohamad said...

Enjoy your student's life dik because you have to leave it one fine day...

Mode: Rindu zaman dekat UKM...heee...

Ismi Ana said...

Pilihlah mane yg terbaik. Goodluck kak. ^_^ mane boleh tak rindu. Rindu la sgt kat blog niy dan tuannye. :D hihi..

Anis Ifham said...

lama dah tak singgah sini, rm 3 je? wah, murah!

Umie Artoqiemie said...
This comment has been removed by the author.
Umie Artoqiemie said...


@ismi ana : alalala over dia ni hehe, rindu nak blogwalking blog ismi gak

Umie Artoqiemie said...


@ismi ana : alalala over dia ni hehe, rindu nak blogwalking blog ismi gak

lynndamya said...

Salam, mak aih...murah betulll harga tu! jimat ! haha

Lea IsNawi said...

murahnya RM3 jerkkkk

Sue-Rya Qistina said...

alololo..cute sungguh korang dik!