Umie.Artoqiemie: Bola bola laju

07 September 2014

Bola bola laju

Shalom masyarakat. Alhamdulillah, syukur ke hadrat illahi dengan izinnya aku berjaya hadirkan diri di pertandingan pingpong wakil kolej pasir salak. 


Dalam pukul 9:35 camtu aku sampai kat pusat mahasiswa , usung beg galas. Tunggu lawan datang, tak datang-datang. Eyyyy mana boleh gitu . 


Dah usung beg galas , x complete la kalo takda kasut sukan. Rata-rata aku tengok, memang lelaki semua yang join pingpong. 


Tadi aku bawak dua bad pingpong. Satu pan hold ayah si ninja punya, handshaker opak aku punya... Oleh kerana aku injured pakai handshaker jadi panhold semalam, jadi aku memututuskan aku guna yang kiri.. 


Para peserta... Tunggu giliran.


Tudiaaaa aku hahaha. Macam angin zoop zoop.. 


Ni antara ajk yang bertugas disitu.. Kita selfie satu kali. 


Budak ni la lawan aku. Bapakgadesh hebat dia main. Pernah wakil daerah ,memang terbaiklaa.. Set pertama je aku menang. Set kedua & ketiga dia sapu lengis beb.. 


Apa-apa pun. Dapat hamper no.2 hehe.. Esok majlis penyampaian hadiah dekat pusat islam. Harini siapa yang free area-area ipoh (kinta city) jum singgah booth gobok! 


Alright?? Support lokal lahhh chuollsss. Byeee!!

4 comments:

Umi Nazrah said...

salam singgah. wah best! teringat memori dulu main skuash kat UTHM. tapi kat peringkat 2 ja. takda sampai final apa pun. hehehehehe

fasham said...

Umie dok perak ke skunk...wah dekatnyer kita...lama x jalan sini ^_^

Ismi Ana said...

Terernye main ping pong. Laju2 gitew. Tahniah bab dapat nombor 2. Hehe

OKje said...

Pingpong rupanya.......okay sangat tu dapat hamper hehe