Umie.Artoqiemie: Peghok I.T Fair 19-21 Sept

20 September 2014

Peghok I.T Fair 19-21 Sept

Salam Perak Aman Jaya.. Kaw kaw malapiaw tip top ala ala ting ting cuaca petang ni. Sebenarnya unplanning nak gi iT fair kat ipoh, sebab tak tahu pun ada benda ni. Ninja ajak, aku on ajer. hehe.


Cuaca agak mendung , hujan renyai-renyai. minum teh tarik + nasik goreng ikan masin best time-time hujan cenggini. syahduu je hirup air.


Mostly yang bukak booth kat PC FAIR ni cam biasa la, chinese... banyak barang IT boleh dapat harga murah kat sini, iolss suka !


Wuuu, yang ni antara wishlist this year selain iphone 6 hahaha. Sony compact camera yang bernilai rm1499 di I.T Fair ipoh. (OPAK MOHON BACA)


Yang ni aku rasa aku tak jumpa mana-mana lagi sebab speaker ni bass dia sangat bagus & senang nak sangkut kat bag / kereta masa jenjalan. selalu aku dengar speaker suara pecah je sebab takde woofer. Aku highly recommend la speaker kecik ni. rm99 je.. booth dorang depan toilet je.


Memandangkan semester ni aku banyak print benda especially subject PHOTO , aku terpaksa beli pendrive , apa yang specialnya pendrive ni dia boleh cucuk kat smartphone (android sahaja, pengguna ipuns sorry), OTG adapter. Kalo jenama PNY 8gb aku angkat rm29..kalo jatuh tarak pecah, ini besi manyak kuat.


chiaw.


6 comments:

Kumbang Jingga said...

oo IT fair erk..boleh la aku cari hardisk 1 tera.

safurara said...

hoih kampung akk ni.hehehe

#klik iklan iklan awak =)

eita said...

x dapat nak tengok gambo..loading tapi tak kuar2 jugak..net memang tenant kalau malam...huhuhuhuh

budakvanilla said...

uuu. .pendrive ituuuu... :3

budakvanilla said...

uuu. .pendrive ituuuu... :3

Faaeinz said...

wahh.. beli kamera..

Umie ko amik course apa? macam best je ada subject photo.

aku mcm nk tukar bidang arr.. hurmm.. =__=