Umie.Artoqiemie: Friday morning be like...

05 September 2014

Friday morning be like...

Shalom masyarakat , 
Harini lepas subuh je si mai roomate ajak pogi mamak seberang jalan. Sapedek sapedek katanya. 


Ni permandangan dari polis bantuan


Pagi- pagi dah pergi basahkan ketiak, nasib baik tak mandi lagi . Kah! 


Ni roomate baru aku sem ni. Sem lepas sama kelas ngan dia. Party people sangat orangnya haha. Plastik sangat senyuman depan tosai ye.. 


Yang si mai lak makan roti kocong kocong.. Dengan air barli.. Aku tak pernah nak masuk mjnum air barli. Rasa lain macam je kat tekak aku. 


Aku macam biasa la, aku order makanan obesiti je.. Baru malaysia kaw kaw malapiaw ! 


Selamat pagi kawan-kawan... 
Salam hari jumaat. Japgi iols datang blog uols yer ? :D 


5 comments:

Ym.Bundle said...

senyum plastik depan tosai pon santek wei..kim salam kat beliau..hehe..

aiman mania said...

good morning!

Nurzakiah Hanum said...

moning

Ismi Ana said...

Selamat pagi kak! Ana pun pg ni sarapan berat sikit dari biasa, nasik lemak. Hihi

Sue-Rya Qistina said...

oh my..dah lamanya x makan makanan carbo gini..hehehehe..terliur tgk!