Umie.Artoqiemie: TAPAU FEST 2014 terbaik

21 June 2014

TAPAU FEST 2014 terbaik

Shalom?
Assalammualaikum masyarakat. Pada hari sabtu bersamaan 15 JUN 2014 aku pergi tapau fest . Pukul 8 gerak dari Seri Iskandar , pukul 11 jugak la sampai , bercinta jugak la nak tunggu sampai Penang. Ye, tapau fest tahun ni kat Penang. Tahun depan tak tahu ler kat mana.





















Yang pelukis graffiti yang famous dengan karya Mr Beee nye, dapat jumpa in person whoooo. cun nye! hehe.














Well done Ahmad Faris, the creative director of Ikan Paos Kolektif yang menjayakan tapau fest. Usaha anda sangat berbaloi. tata. Happy weekend !

15 comments:

Hafizin Jamil said...

tak belanja gambar kitakk kee? haha

Amylea W said...

nak kurus? nak tinggi? visit my ig. untunglahh..

Salim Harmanain said...

Wah seronok..jeles gua..huhu

Ismi Ana said...

Tapau fest ni ape kak umi?

cEro said...

Teringin nak pegi, tp tak pernah sampai event2 camni...

Hizami Li said...

kemain gambar banyak.
gambar aku takde?
heh heh

Nadratul Syazwana said...

Err kita study Penang tp taktau pulak pasal Tapau Fest ni T.T

Pha Is said...

macam best je..

Lea IsNawi said...

tapau fest? mcm tapau makanan ker?

Lea IsNawi said...

tapau fest? mcm tapau makanan ker?

lynndamya said...

Salam nicee !!!! aku suka semuaaaa pic, rare dan vintage ! harap next fest aku boleh pergi...wuwuwu ;(

khairulsyarafi said...

syoklaa dapat pi...asala ada event ja mesti buat jauh2 adui..hehe

Liyliz said...

uishhh bestnye tapau fest ni. liz tk pnh join lg. tringin nya

Unknown said...

Salam Ramadhan, saya blogwalking kat sini, jemput singgah ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer...

IFA Athirah said...

tertapau hati saya melihat gmbr2 ini :P