Umie.Artoqiemie: Sekitar faculty art & design exhibition #FADEX15

24 April 2015

Sekitar faculty art & design exhibition #FADEX15

heluw?

Fadex15 sebenarnya adalah graphic degree, graphic diploma & photography diploma show. Aku pergi fadex ni time launching.. So, aku nampak kengkawan lama aku buat performance yang bapak deep sampai aku pun tak paham. banyak interpretasi yang kita boleh buat.



Ehsan menyerahkan pedang saktinya, ni kes malu la ni semua pakat pakai topeng. eleh san, kegemokan kau takkan dapat disimpan hahaha!

hasil artwork si Naz ! Naz ni dulu sama group dengan aku masa kem. 


Si faris...pengumpul barang abstrax tegar.


Mus punya artwork!


Parisa dari Iran. Dia punya booth paling meriah. 


Tharshinie!! lama tak pergi tengok citer india dengan dia sesama.



paling suka yang ni !




pawer betol illustration dia ! 


Lama betul tak jumpa juon , posse awkward di situ haha. Juon i miss you!


Ni Janagi punya artwork. Saintis muda kelas kami dulu. dia suka cipta-cipta benda.


Yang tu (tunjuk budak tudung belah kanan) aku pernah tengok dia presentation time part 1 , Dia punya artwork dari sem 1 tak mengecewakan.


Bersama abam dengan parkour-an nya.. aku sangat impress dengan kau punya aurasma tu bam. haha.


Setelah 2 tahun, akhirnyaaaa............... jumpa jugak ehsan & dapat jugak aku pulangkan ehsan punya hardisk haha. Maaf san, semenjak kat perak x terpulang hardisk kau.

rindu betul dekat unisel. 
rindu betul dekat bg15.
rindu betul dekat anak ledang,
rindu betul dengan lecturer.

SELAMAT BERGRADUASI SEMUA. UMIE BANGGA DENGAN ARTWORK KORANG. Aku baru perasan gambar dengan kechik & ida takde.. Kechik mekaseh haritu hantar. Terimakaseh jugak kaka teman hakak. haha.

4 comments:

Dunia Zumal said...

Betapa indahnya seni yang dipamerkan... Tapi tak semua orang faham seni tu kan ^-^

nuyui a.k.a miss YUI said...

hebat2 belaka..

* eh td tanya kak ke ktk?
kalau tnya akk, akk kat ipoh dari isnin smpai jumaat sbb keje sana..huhuhuh..

lynndamya said...

Salam, hohoho aku suka pergi exhibition budak2 graphic..suke kumpul2 souvenirs~ hahaha..semua artwork boleh tahan gempak ni..good job for all (n_n)

Sarah Zulkifli said...

lelawa artwork korang .

btw, umie study unisel rupenya :)

grafik kat unisel okey ? tgh usha nak sambung nih . hihi.