Umie.Artoqiemie: Gugur Gigi Semalam Tapi Tak Gugurla

10 March 2015

Gugur Gigi Semalam Tapi Tak Gugurla

Shalom,
Assalammualaikum masyarakat..
Semalam gi klinik An Nur, gigi aku kena bacteria doktor gigi cakap sebab gigi aku dabel belah bawah so aku susah nak berus area tu. Lepas cuci gigi tu bleeding teruk gak. Aku paling takut sebenarnya nak jumpa doktor gigi, paling TAKUT DI DUNIA.



Tapi alhamdulillah.. aku dapat doktor gigi yang baik dan peramah. heee ! Setelah 5 tahun aku tak jumpa dentist, aku bawak ninja & mai teman aku pergi dentist sebab seram. Macam pergi rumah hantu aku rasa haha. Dengan budak-budak kena spanar aku dengar meraung-raung. uissshhh. macam-macam yang menari di otak aku. Tapi lepas settle cuci gigi dah berdarah semua. Aku mintak dia cabut tapi doktor tanak ,sebab bleeding teruk sangat. So untuk mengelakkan pendarahan yang banyak, doktor takmo cabut dulu. Dia suruh harini sebenarnya, tapi aku ada presentation on packaging design. So, kena postpone hari lain.

Nak ponteng kelas harini tak boleh sebab , cikgu garang haha.


Sumpah megat gentle baring atas lantai weh. Kesian pulak aku tengok bebudak kelas aku semua mengantok harini sebab stay up memalam. Sampai ada yang jatuh kerusi (mirul) .Kalo aku laki, nak je aku bantai baring macam megat ni buat. Macam sedap je dia tido. hahaha. Esok pulak ready untuk presentation petangnyaaaaa, aihh stressnya nak menghafal english ni woi, lemah jantung aku. Bila dah lemah jantung mata berat pastu penyudahnya... t i d o ~

4 comments:

Puan Kutu said...

kesiannya megat!hahaha..

dentist doc mmg antara orang yg paling digeruni didunia.hahaha

cEro said...


Good luck presentation :)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Oh ya, di sana anda bisa dengan bebas mendowload music, foto-foto, video dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Time Traveller said...

Tido baring dalam kelas adalah perkara biasa bagi kami dulu hahahaa.. tapi tgk lecturere gak la... kene yg tua tak larat tu mmg bantai tido la hahah :P