Umie.Artoqiemie: 5 items yang saya nak di Rakuten.com.my !

30 April 2015

5 items yang saya nak di Rakuten.com.my !

Anda boleh mendapat produk-produk tersenarai di Rakuten Malaysia Post ini merupakan entry untuk Peraduan Blogger ShopCoupons X Rakuten. Anjuran ShopCoupons. Rakuten Voucher tajaan Rakuten Malaysia. Shalom masyarakat?
Assalammualaikum, damaila manusia..
1st of all aku nak tanya korang pernah dengar tak pasal rakuten ? apa ? dok pernah ? haihh rugi besaq. Rakuten ni macam-macam dia jual , senang cerita semua la dia jual. dari atas ke bawah.


Yeshhhhhh! Semua diatas dia ada jual dan hangpa pun boleh menjual *click gambar untuk terus ke website rakuten* Yang best nya juga anda dapat kumpul point !

Okay, bercakap pasal benda yang kita nak dalam hidup ni. Kalau ikut nafsu semua nak, Okay antara wishlist aku dekat Rakuten ni (mostly electronics) heee.

1. iPHONE 6 PLUS



Oiiishhh sapa tanak iphone 6 plus. Rasanya kalo orang suka tangkap gambar(Five-element lens,Auto image stabilization, Auto HDR for images, Improved face detection. sesuai sangatlah! . Selain tu, aku boleh la sketch mana aku pi sebab screen dia besar dan ringan(15.8 x 7.8 x 0.71 (cm) & (0.17Kg). Handphone aku crack sebab tu aku nak handphone baru hehe. Harga dekat rakuten yang 128gb sekarang : RM 4,171.00 so dapat bonus point 41.71


2. GoPRO HERO4 Black Edition


Sebab utama aku nak GoPro ni adalah sebab , assignment aku sem depan memerlukan camera untuk aku shoot tv commercial. Antara kelebihan goPro ni ialah, superview!!!  kami nak yang wide sajerr haha. Apa yang best GoPro, dia sangat mudah dibawa dan ditransfer ke smartphone sebab ada wi-fi built in. So tak payah penat-penat carik wire nak cucuk nak transfer video/photo ke handphone. Hraga dekat rakuten sekarang RM 1,999.00 ,dapat bonus point 19.99 points.

3 . EPSON BORDERLESS A3+ PHOTO PRINTING MADE TRULY AFFORDABLE L1800-STD




Ni satu kompenen penting sebenarnya dalam hidup aku tapi takdak, printer a3 !!! sebab apa? Yela selalu kalau aku print A3 mesti nak kena keluar dari UiTM, menapak ke area artistmart / naik bas tambang rm1 ke billion sebab nak pergi nak print (murah). Tapi kalau rakuten baik hati bagi aku printer, so jimatla masa, tenanga & kudarat aku. yeahh! You can't stop people printing what they want to print.-printing quote. Epson ni antara printer terbaik gak ni..berharga RM 1,683.30 .

4. Ferrari Laptop Backpack - Red


Cuba cakap,barang ferrari mana je yang aku tak suka? backpack ni sangat high quality dan nampak selesa dibelakang bahu. Lepas dekat setiap pembuka zip ade logo ferrari, perghhhh! Backpack sekarang yang aku punya kena seramik huwaaaaaaa!! terok nya.

5. Meizu MX4 4G Smartphone



oleh kerana handphone crack, dua kali aku mentioning aku nak hp tapi yang ni brand lain. hehe. Handphone juga adalah element penting dalam hidup seorang pelajar grafik yang belajar di perantauan. Handphone takdak, nak contact cemana kan? Meizu!!!!! Sangat elegant!

Tu je la wishlist aku kat Rakuten rasanya. Semua gambar diatas aku lukis , gigih tak? haha. Sekarang rakuten ada buat special sale "SUPRISE FOR MOM", rasanya boleh ushar dan beli untuk mak hangpa. Mothers day tu, penat dia beranak hangpa, hangpa tak ingat dia..lagi-lagi yang mak jauh tu. ade call tak? haa sambil call tu beli la hadiah kat mak sempena mothers day ni. mesti dia senyum lebar.

Mak sedara (Usu Ayah) aku selalu cakap dulu, kalau benda tu memang kau nak, kau kena sebut hari-hari haha. Bunyik mengarut tapi kadang-kadang menjadi 98% wa cakap lu . Ok guys. selamat membeli di Rakuten. Rakuten Malaysia..please jadikan wishlist aku kenyataan! Anda boleh mendapat produk-produk tersenarai di Rakuten Malaysia Post ini merupakan entry untuk Peraduan Blogger ShopCoupons X Rakuten. Anjuran ShopCoupons. Rakuten Voucher tajaan Rakuten Malaysia.

1 comment:

Don Topa said...

gooodluckk umieeeeeee. smoga hajat umie trcapai!