Umie.Artoqiemie: tukar ubat psoriasis

26 December 2014

tukar ubat psoriasis

Salam semua..

sekarang musim main perahu.. Semoga semua di negeri pantai timur selamat hendaknya. Aku pun kat perak sekarang ni, risau je aku nengok, hujan tak berhenti dari semalam. Kedai runcit rahmath terbakar pulak pagi tadi , macam-macam. Moga semuanya baik-baikla eh? Sedih aku tengok kedai runcit rahmath terbakar, sebab kat situla spray mount paling murah aku boleh dapat, bak kata kawan aku, perfume mampu milik kat situ ja ada..

Aku nak ceghita pasal cream psoriasis aku, kan sebelum ni aku duk asyik recommend ECONAZINE kan ? rupanya ada cream yang lagi bagus. tak berbau, jimat & bagi aku hilang terus merah-merah kat kulit.. takda la terus, 2 3 hari jugak la. Nama dia UNIVATE OINTMENT. Ni pun ahli pharmacy kat manjung perak yang recommend, thanks kak.. jasamu dikenang.


gambar ihsan google, sebab gambar ni paling clear & HD. try la Univate Cream ni mana tau boleh membantu masalah anda.. harga rm10.90 kalo tak silap..carik kat pharmacy ye, jangan carik kedai jamu, Btw, yang cleanser mandi for dry skin aku tak try test lagi mana okay, Sebab kalo yang berbuih kasi makin kering kulit so elakkan la ye anak-anak?

boleh email aku kalo nak tanya / kasi pendapat mana ubat yang elok. ikhtiar je ye. setiap penyakit tu kan pasti ada ubatnya.lek lek je. :D umie_nadhirah@ymail.com



5 comments:

Nuriesya Nadia said...

Serioussss kedai Rahmath tu terbakar ? Ehhh tumpang sedih.

Anum said...

singgah ptg

Puan Kutu said...

umie ekzema ka..

Umie Nadhirah said...


@nuriesya : serious .. habis terbakar. barang2 semua hangus

@puan kutu : umie psoriasis

NasQ said...

gubat gatal2 kulit ke?