Umie.Artoqiemie: Kita kosong kosong

13 August 2014

Kita kosong kosong

Shalom? Assalammualaikum masyarakat. Lepas raya ni aku banyak betul hal nak settle aduh sini aduh sana. Minggu lepas aku baru je balik dari kem kepimpinan, dekat ulu. 

 
Ni group member aku kat sana. 2 orang dari tapah & yang lain dari seri iskandar sama dengan aku. Background ahli group aku nukharum hebat ! 


Kiteorang kem dekat kuala kangsar. 1st time lalu kawasan otw pergi ulu kenas ni agak dalam jugak, jalan cam ular. 


Dekat dorm ,aku sebelah katil dengan bam bam & denggi.. Kiteorang dicampak kat dorm yang cam orang plkn tu. Meriah uolss. Pastu bilik ayo dekat bawah. Malam-malam tak sio teman pergi bilik ayo. Haha




Ni time nak balik, gambo sikit kat tempat kawad pagi-pagi. Giteww


Bye ulu kenas. Ulu kenas ni kalo memalam macam iCity sikit , banyak lampu, pastu ada coverage kat tian bendera je, haha! Tak saba nak kem zon utara pulak, weeeee !!! Selamat hari raya korang! 

8 comments:

Ayuni Sara said...

best nyaa. rindu nak ber'kem.kepimpinan' ni...hewhewhew..blogwalking :D

lynndamya said...

Salam, haha meriah haa pergi kem kepimpinan~ hihi :D

Ismi Ana said...

Selamat hari raya! Kosong kosong eh. Tu diaaa..lama menyepi. Muncul sudah. Hehe

Faaeinz said...

Seronok eh pergi kem. Memang sesuailah untuk hang.

Ha,ah aku nak tanya gak, shalom tu apa weh?

cEro said...

Selamat hari raya Umie...
Bestnya mende2 camni...
Teringin plak rasanya....

NasQ said...

hai.... erk...

kimchaa said...

selamat hari raya kak umie .. lama haa menghilang .. betul ke kem kempimpinan ? macam pergi berjimba jee .. heehe

kimchaa said...

tag akak untuk versatile award. kalau ada masa jawab laa ehh :D

http://aniesaahmad.blogspot.com/2014/08/the-versatile-blogger-award.html