Umie.Artoqiemie: Baru pulih dari domam

18 July 2014

Baru pulih dari domam

Shalom?
Assalammualaikum masyarakat, wah lama rasanya tak post apa-apa kat sini. Harini rasa pulih sepenuhnya dari demam. Alhamdulillah. Dah 6 hari dah domam panaih takleh jugak. dua kali pergi unit kesihatan,sampai saspek denggi aku, kena ambil darah bagai, scaryyyyyyyyy. Roomate aku sekarang pun ada denggi, gila bahaya aku punya hostel ni. nyamuk aedes main gigit - gigit lak. ayokkk!!


Padang ipoh. Masa ni sebelum berbuka ushar permandangan ipoh yang ada merpati. macam kat obesi.



Banyak-banyak artwork , aku suka yang ni. Sebab ada cawan kopi. cool kot. :P


Harini tadi aku berbuka dekat UTP, hambar... yang ada india & cina je kat foodcourt situ. Aku pun tak sure tu foodcourt ke apa, hurm.. Tapi paling best, kawan bawakkan serawa durian, lama ngidam serawa durian , last makan tahun lepas, kawan perak jugak yang bawakkan, hati gua banyak senang !


 library dia, sangat cantik, bangunan macam stadium, tapi masuk kena pakai kasut, masa ni aku & kawan aku je berselipar.



suasana malam dekat utp, lawa bukan? baru snap tadi. even malam pun dak-dak sini baca buku sampai lebam. otak geliga-geliga. Aku makan kismis pun belum tentu hafal sifir, hahaha.

ok, masyarakat, selamat menunaikan ibadah puasa, raya datang la rumah ye :P

6 comments:

kindergartenlibrary said...

i like pic kat dinding tu!! ^^

Hafizin Jamil said...

bg gps la.. nk dtg rumah ni.. hntr ikut waze pun boleh.. haha

Azhafizah MN said...

alhamdulillah dah kembali sihat..bangunan dalam UTP memang cantik kan..btw, nak tanye..shalom tu ape?

Orang Kita said...

semart seyhhhh

Nadratul Syazwana said...

Fuwehhh lawa gila Ipoh! Serious tak pernah sampai sana lagi cambest

Faaeinz said...

UTP. Bangun dia CH dia memang cantik. Kau datang UTP tak bagi tahu aku. Tapi, kalau bagi tau pun aku dah tak ada kat situ. Sob..Sob..Sob.. =(