Umie.Artoqiemie: Live update : KLIA 2 yang bikin pusing

30 May 2014

Live update : KLIA 2 yang bikin pusing

Shalom?
Assalammualaikum masyarakat. 
Kabare semuanya? Alhamdulillah, aku selamat sampai klia 2 yang bapakgadeh besar. Dah berapa orang tanya mana tempat pickup lugage. Meh i'll show you the way. 


Keluar-keluar dari flight dah nampak benda ni. Tangga apetah ni. Otw pergi tuntut lugage. 


Flight aku punya lugage dorang campak dekat 1. Senang nak carik, dekat dengan toilet. 


Apa yang aku tak sukanya kan, lugage machine kat sini main acah-acah gangster pulak haii. Geram aku. Dahla aku jenis letak laptop dalam lugage. 


Ok nak pergi hub transportation kena turun dari lift p1.. Okay? Kalo tak tak jumpe taxi/bas semua. 


Bye klia 2 yang besor


Okay masa untuk ke kl sentral dengan skybus yang berharga rm10. Naik taxi entah brapa hengget la kan? Naik bas jimat sikit la bagi student cam aku ni . Sedih..


Tiket boleh dibeli di depan pintu bas terus ataupun kat kaunter dorang kat dalam. Nak jimat masa...serbu je pintu .


Okay, doakan aku selamat ke destinasi ye. Nak pergi rumah kak agie di batu 3. Tetiba rasa lapar pulak dalam bas ni alagadeshhh. 

Tata! 

1 comment:

a-roll rezuan said...

wah,,,26 ogos akan menyaksikan saya akn menggunakan klia 2 buat julung2 kaliny,,,ha3,,,,