Umie.Artoqiemie: Selamat Hari Pekerja :)

01 May 2012

Selamat Hari Pekerja :)

Selamat pagi penduduk ! pendiri ! hehe. Harini suda bulan mei oh, raya tak lama lagi woh. Di kesempatan ini, umie nak ucapkan selamat hari pekerja pada korang yang isnin sampai jumaat kerja je kerjanya. Bekerjalah dengan penuh keberkatan ye? ye? ye?.


-TAMAT-

16 comments:

Atiqah Wadiah said...

selamat hari pekerja pemimpin umie :P

syakey said...

slamat hari student-cuti-sempena-hr-pekerja ye ;D

♥nurul♥ said...

selmat jugaaaaa :DD

Umie Naziera said...

suri rumah xde cuti...hmmm, *mcmla aku ni suri rumah,haha*

AmirFX said...

Hari sabtu ngn ahad sik kira ka? haha... Selamat bercuti Umie Atok Kimi...!

Anisa Hang Tuah said...

Selamat!

ABU said...

yeah sehari je pun cuti..:P
esok kerja lagi...

kura said...

senafasssss je gua bca entry lu umie. cool! hahha

laskar pelangi said...

yeha! sbgai student.selamat bercuti jugak buat umie:)

tonaH iS herE said...

hahahahaha jadikla seperti semut-semut

selamat ari pekerja umie

Rara Nasiha said...

selamat hari pekerja :D

onie said...

ekekekekeke..... selamat bekerja juga pada bururh-buruh malaysia,ahaks!

asmira surianie said...

selamat hari pekerka untuk cik umie,suke la tengok blog ni, kreatif sangat..xjemu memandang

si robot comel said...

selamat hari pekerja,uhhh cuti

Hanie Dew said...

makaseh. walaupun aku terlambat komen entry ucapan hari pekerja. =.='

YOUsoF said...

Sebagai pekerja aku ucapkan terima kasih di atas ucapannya Umie.. ;D


Kita usaha dan tawakkal. Kejayaan ada untuk setiap orang, yang bezakannya cepat atau lambat.